Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna-Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Główna-Czytelnia
(4)
Autor
Danilewicz Wioletta Teresa
(1)
Doliwa-Klepacki Zbigniew M (1938-)
(1)
Janicka Anna (1968- )
(1)
Sakowicz-Boboryko Agnieszka
(1)
Sobecki Mirosław (1960- )
(1)
Sosnowski Tomasz (pedagog)
(1)
Ławski Jarosław (1968-)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Aktywizacja społeczna
(1)
Animacja kultury
(1)
Dziecko niedosłyszące
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Kobieta
(1)
Krasiński, Zygmunt (1812-1859)
(1)
Literatura polska
(1)
Malczewski, Antoni (1793-1826)
(1)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Rada Europy
(1)
Rodzina
(1)
Romantyzm
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
1989-
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Literatura polska
(1)
Literatura pozytywizmu
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Wyzwania, jakie stawia przed nami dynamicznie zmieniający się świat, sprawiają, że rola pedagoga społecznego musi ulegać nieustannej aktualizacji. Uznając znaczenie jego pracy w środowisku, wypływające ze źródeł pedagogiki społecznej, powinniśmy czuć się zobowiązani do aktywnego projektowania roli pedagoga we współkreowaniu środowiska lokalnego w nowych warunkach zagrażających człowiekowi i jego otoczeniu. Dlatego motywem przewodnim podjętym w prezentowanej pracy stały się działania pedagoga jako animatora w przestrzeni życia społecznego - jego rola w inicjowaniu i animowaniu aktywności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37/C (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 821.162.1(091)/C (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32/C (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 821.162.1(091)/C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmiotem pracy jest analiza możliwości zapewnienia dziecku z niepełnosprawnością słuchową odpowiedniej rehabilitacji. Jest to więc spojrzenie na działalność rehabilitacyjną rodziców z uwzględnieniem miejsca zamieszkania (miasto – wieś), a zagadnienie odpowiedzialności rodziców za dziecko jest usytuowane w perspektywie ekosystemowej, tj. relacji w układzie: dziecko – rodzina – otoczenie społeczne. Analiza dotyczy więc wielu podmiotów na arenie społecznej, które mogą wspomóc rozwój dziecka z niepełnosprawnością słuchową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna-Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej